< Till bloggens startsida

hos Daniel!

upps nu har jag inte skrivit sedan i torsdags och idag är det söndag, ursäktar min dåliga uppdatering.
Okej, denna helg har jag då spenderat här hos Daniel och jag hade nog tänkt att vi skulle ha hunnit göra mycket mer men tyvärr har vi inte hunnit med så mycket men ändå än skitlyckad helg.
I fredags skjutsade mamma hit mig efter att vi har varit och handlat (hon brukar inte skjutsa mig dethär är första gången eftersom vi var och handlade) När jag kom hit började vi laga mat för då hade ingen av oss ätit men det blev ju ingen avanserad mat det blev hamburgare. Sedan på kvällen minns jag inte riktigt om vi bara tittade tv eller om någon var it, ganska läskigt att ha så kort minne. Nåja på lördagen när vi vaknade åt vi och sen åkte vi iväg till Håkan för att tanka och köpa lite snacks. Sedan åkte vi ut med skoter och jag var livrädd, jag har ju nog suttit på förr men den här gången gick det ännu hårdare så lite skraj var jag nog. Macke kom hit då och så åke vi iväg till en grillstuga och Didde och Kenneth var också med. Vi grillade korv och vissa drack en öl och sen när vi hade suttit någon timme åkte vi hem och didde och macke kom med för att dricka kaffe dom åkte väl hem där en 6 tiden och jag gick i duchen. Det var meningen Johanna och Emma skulle komma senare på kvällen och vi skulle kolla film men det blev det inget av. Så det blev bara didde som kom hit där en halv 8 tiden och var ända till halv 11. Man kan kalla det för ett litet minlan eftersom de satt med laptoparna och jag kollade tv. Sedan när han åkte kollade vi bara tv och sen gick jag och la mig för jag var riktit trött. Imorse åt vi bara och nu sitter jag här och skriver och kollar på tv på 3an vet inte riktigt vad det heter men. Daniel är ute och kör skoter, det ärväl säkert skitroligt nu när det är snö så, skulle också vilja köra men det är nog livsfarligt det är ju inte precis som ett litet moped heller.
Men nu ska ja höra mig för vad att göra i kvällen!

Love Malin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0