< Till bloggens startsida

Förskyld! ;(

När jag vaknade imorse kände jag av en liten förskylningen och det var ju inte precis roligt. Jag steg upp efter en stund och åt, borstade tänderna, klädde på mig och gick iväg helt enkelt det vanliga. Jag kom dit i tid fastän jag inte trodde de och då fortsatte dagen som de flesta andra eller denna dag gick mera automatiskt än vad de andra har gjort. Var med och hämtade maten idag också det var ju också lite lärorikt ifall man hamnar på det jobbet någon dag. Sedan sydde jag lite på de här dynorna idag också så barnen får dem snart och efter de blev det kaffe och sen gick jag hem.
När jag då kom hem idag där en halv 3 så hade jag huvudvärk, frös, ont i halsen + lite snorig så då blev det att ta en ''carmolissked'' och sen en burana och halvligga i sängen. Skulle inte alls vilja bli sjuk nu så man måste arbeta in praktiken och allt sånt. Har antagligen blivit sjuk av för lite påklädd, Emma och jag var och skidade igår till vargberget och då började jag frysa ganska så fort nästan med det samma så det är väl nog där min förskylning har kommit ifrån. Idag pratade Niclas och jag om att åka till tuuri på lörda eftersom han ska handla ett playstation 3 och jag vill kolla på typ allt inom det tekniska. Ja förästen idag så kollade jag i en pyssel katalog på förskolan och där hittade jag då acrylfärg som jag kanske ska beställa det var en par burkar och det kostade 26.- så det var ju inte hela världen men klart de är pengar.
Just nu sitter jag och läser genom förskolans läroplan i hopp om att lära mig och förstå och kunna göra denn uppgift snart. Samtidigt som jag kollar på Grey's anatomy och lyssnar på Lady GaGa - Bad Romance så det fungerar ju inte sådär riktigt bra men det går ju.
OCH förästen idag på förskolan har jag gått och dagdrömt om den här hunden  som Daniels mamma ville ha (inte för att det alls är säkert att hon tar någon) men Daniel sa att hon ville ha en tax och då var vi och kollade på dem på blocket och guu va de är söta, jag hoppas sååå att hon tar en. Ni kan ju tänka er då om jag handlar min kamera nu snart så den hunden kommer växa upp med ett kamera i fejset alla gånger jag är där. Nååh jag vill också ha en hund att gosa med ;)

Nej nu ska jag jobba mig igenom denna läroplan och så ska jag se om jag får mina vantar färdigt stickade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0