< Till bloggens startsida

En stycken helg

Ja nu var det helg igen, över hela det här jullovet har det kännts som om det bara har varit helger vilket nog har varit skitskönt! Nu har vi varit i skolan två dagar och orsaken till att jag inte skrev i torsdags var för att jag hade bara med mig iPoden till vasa och med den kan man inte skriva några inlägg. Igår skrev jag inte p.g.a. datoren den ville inte starta men jag fick den när jag testade nu imårse så den var väl nog bara trött. I torsdags så var vi i skolan tills 3 och så tog vi halv 4ans buss in till stan, vi gick och åt med detsamma så det har blivit väldigt mycket skräpmat nu på sistone skullle nog måsta sluta men. Senare gick vi bara i affärer och jag köpte ingenting denna kväll faktist eller jag var ju ute efter keramikfärg men det fanns inte vit som jag skulle ha bara svart men jag tog inte den då heller. Sen efter många om och men tog vi oss till stenhaga med internatspersonalen eftersom Johanna och jag var ute efter att kolla på systemkameror men den jag vill ha fanns inte i någon affär men de kunde beställa men jag ska kolla här i Näsby först. Igår var Daniel och jag ganska slöa eller vi spelade kort, kollade på tv, och så var vi ut och gick och sen kollade vi Hem till Midgård och senare Wallander och åt CandyKing ;)

Ikväll blir det fest igen i skidstugan så får se då hur det blir, det blir väl det vanliga folket och så kanske vi hör oss för med några andra också! Hoppas på att det blir kul, jag ska snart ringa till Emma och se om hon kan komma ner hit ikväll före vi åker vi åker dit med Simon, Johanna och Mell tror jag.
Sen imorgon så är vi antagligen hos Daniel och då blir det väl nog bara slö och sen ska vi äta mat hemma hos mej med farmor och farfar, gott!

Men nu ska jag lägga mig på spikmattan kanske? om jag inte lämnar här då förstås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0