< Till bloggens startsida

Uppdatering

Nu har jag varit ut på en lång promenad i snön, ja vet inte riktigt hur långt det är men frakligt. En väg som jag gick på så var inte plogad men en snöskoter hade kört där men vadå inte gör ju snöskotern så att marken blir stel heller, nejnej där gick jag och en fot efter en annan sjönk ner i snön lite här som var. Men det blev ju bara lite mera träning för mig förståss eftersom det är skit tungt att gå i snö. Jag tog en paus en liten stund efter att jag gått på den där förbaskade vägen en bit. Jag tog några bilder med mitt superbra kamera (not) men dom får duga, jag laddar väl upp några av dem i slutet av inlägget.
När jag kom hem hade jag både varmt och kalt och jag var svettig som bara den så det blev att ta en sväng in i duschen och efter de var benen RÖDA och kliade, aj! Så då bestämde jag mig att nu ska jag smörja in benen med fuktkrääm en gång och se bara det gjorde jag, men det kladdar och man känner sig oren på något vis!? men nåja ska man vara fin får man lida pin.
Nu har jag just ätit mammas korvsås och nu blir det väl att städa, eftersom jag aldrig lyckas hålla det i ordning i mitt rum, så jag får väl skylla mig själv när det blir dags för städning då.
Får väl nog låv och börja städa eftersom inte Daniel kommer idag heller! Hatar den där förbaskades biljäveln, köp en ny! eller varför kan man inte tanka den med bananskal!?






Ostädat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0