< Till bloggens startsida

År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jodå, ganska många crazy things

2. Höll du några av dina nyårslöften?
har aldrig några nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
inget

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
aa då

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
11/07

8. Vad var din största framgång 2009?
vet inte riktigt

9. Största misstaget?
haha ja dedu, minns ja bra men vill gärna glömma sånt onödigt skit

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
många förkylningar och en assfaltskada i foten som blev brännsår och 3-4 veckor på kryckor och resten av sommar halt och bandage. Dessutom simma med plastpåse hela sommaren (Y)

11. Bästa köpet?
iPod kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, fest, elektronik och maat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
vänner & Daniel

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
sexy bitch, hotel room service, hon älskar snabbt, jag ringer på fredag. åp postin in myön å många fler

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
helt klart gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
festat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte

18. Hur tillbringade du julen? 
mamma, niclas, moster, daniel och KG

19. Blev du kär i år?
aadå! bäst som ha händ me Daniel <3

20. Hur många one night stands? 
sysslar inte med sånt

21. Favoritprogram på TV?
2½ men, prison break

23. Bästa boken du läste i år?
twilight

24. Största musikaliska upptäckten?
green day

25. Något du önskade dig och fick?
joodå många saker!

26. Något du önskade dig men inte fick?
hmm.. vet inte? eller joo en rosa verktygslåda

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
nget speciellt, fick en prsent av Daniel! kan ni tänka er det var 14 april och vi blev tillsammas 7 juli ;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
nja tror int? eller jå..

30. Vad fick dig att må bra?
vänner&Daniel

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
nå ingen

32. Vem saknade du?
pappsen skulle ju gärna ha fått funnits med

33. De bästa nya människorna du träffade?
klasskompisarna typ och Sofiee

34. Mest stolt över?
vet inte

35. Högsta önskan just nu?
åka till södern eller sverige

jag har verkligen ingenting att göra just nu, eller jag kan ju packa men det är inte så mycket och inte roligt heller så därför gör jag det inte.
Jag blir snart galen på detta rum jag vill göra om! men de här förbaskades skåpen dom ska ut och då är problemet att det inte finns någon golvmatta eller några listor där bakom och då är det här ett gammalt hus så det finns såklart inte samma listor eller golvmatta längre and that sucks! men jag ska göra allt för att få det omgjort allt jag begär är vita väggnar! + att skåpen är borta då..
då kan jag inreda mitt rum med nygammal stil och dekorera precis som jag vill. Då kan jag göra mitt luffarslöjd, dekorera krukor , sy och alla möjliga pyssel! I would love it!

oj nu skickade Daniel! tror mitt liv har börjat kretsa runt denna sötis. Men ni behöver inte vara rädda ja glömmer aldrig bort mina vänner så de så!

Kommentarer
Emma

gör det nått om jag själ dom här frågorna :D

2010-01-10 @ 20:53:17
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Nej absolut inte, gör det du bara ;)

2010-01-10 @ 20:55:24
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Emma

men Det låter ju riktigt bra :D

2010-01-10 @ 21:00:25
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0