< Till bloggens startsida

Yrkesprov Dag 3 avklarad

NU är alla mina yrkesprov avklarade så nu är det bara bedömningen av handledaren, mig och läraren kvar det vill säga det värsta. Jag gillar inte att bedömma mig sjölv eller att svara på svåra frågor som man själv inte förstår osv. men det är bara att hoppas på det bästa inte där man väl av det heller så!?
Idag har vi då haft gymnastik och sen pysslade vi snögubbar och det gick ganska bra det här tycker jag, var lite närvös först men faktist inte så mycket. Det är bra att ha en kille som inte är rädde eller skäms för något som kan säga hur man ska göra, för jag vill också va en som inte skäms eller är rädd. När vi var klara med snögubbarna lekte vi bara och så tog vi också kort av snögubbarna. Alla var stolta över sina snögubbar och jag tyckte också att de blev riktitgt fina allihopas.
Till mat idag fick vi ju klimpsoppa såklart av tradititon, klimparna gick faktist att äta jag brukar inte äta dem men det gick nog idag. Till efterätt fick vi fastlagsbullar men jag åt faktist bara en halv. Idag här hemma har farmor gjort klimpsoppa så det blir att äta det ikväll också och mamma har fastlagsbullar så man kommer nog att rulla fram av alla små godheter snart. idag var jag också som medhjälpare på eftis när vi gick och skrinnade. Så när vi kom hem blev jag ju hungrig så nu har jag ätit en skål med; naturell youghurt, start myssli och en skivad banan i. Det var såklart gott men man borde ju inte äta så mycket så nu skulle jag faktist behöva gå ut och gå ett varv och senare ikväll ska jag till simhallen med Johanna och simma och då minsann ska vi nog simma långa vägar, tihihi säkert!

Ni kan säkert gissa hur jag ser ut idag, helt normal, inget smink, pannluggen upp, flätor och mitt Daniel halsband. that's my look today!



Nu en promenad / jogging tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0