< Till bloggens startsida

wohuu helgen är här!

Denna prkatikdag var lite sorlig eftersom det var sista dagen och man skulle lämna alla barnen bakom sig och gå vidare. Det gick ganska bra vi åt glass och jag fick en present och så fick jag några BAMSEKRAMAR när de skulle åka hem, de är så häärliga ibland! <3
passar bra med låten Erik Grönwall - Higher nu just den är så lugn.
Så nu har jag just kommit hem och satt på musik och ska snart börja prova kläder inför kvällen. För ikväll är det Vanha fest i Norrnäs lokalen så jag hoppas på det bästa möjliga att det ska bli kul och en grym fest. Vet inte vad jag ska ta på mig alls för igår var Johanna och Jag till Vasa och kollade men vi hittade inga kläder alls det ända jag hittade var ett par nya stövlar med helklack (ganska dyra) och en ny handväska men jag hittade inte kläder som jag var utefter tills ikväll det ända i klädväg var ett par "blanka" tights. Så det blir att prova allt från sommarklänningar till byxor så de är en del.. Hoppas jag hittar något som jag kan tänka mig men jag har svårt för att tro det!
Nåja annat jag ska hinna med före kvällen är att åka med Daniel till Näsby och handla det ena och det andra och ta ut några sedlar till kvällen skjutsar typ.
Vet inte heller ännu var förfesten är ikväll men jag ska åtminstone vara med Emma, Johanna, Mell och Cissi så får se var det bär av ikväll då.

Men nu ska jag börja prova då och gå och tvätta några kläder framförallt!
Ha en bra kväll allihopa! ;)


Skorna från Andiamo!


Handväskan från Laukkutalo


"Blanka" tights från Gina Tricot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0