< Till bloggens startsida

uppdatering

avslutade lite avkorttat sist.
.. Kenneth skjutsade oss raka vägen till Norrnäs och när vi kom dit traskade vi in och så visste vi ju såklart inte var vi skull sätta oss så där stod vi och kollade ett tag men sen hittade vi ett hörn att sätta oss vid haha. Nåja vi spelade vårt egna ''ölspel'' och sen rullade kvällen på. Vi bytte senare bord till några andra men sen gick kvällen nog mest ut på att DANSA och DANSA och det var skitkul måste jag säga. Under kvällen mistade också några sina mobiler så vi var på jackt efter dem och hittade som tur var dem också. Sen blev klockan helt plötsligt 2 och de tända ljuset så det var bara att börja leta efter skjuts. Emma och Cissi åkte med typ kit och dem kanske? Johanna vet jag inte var hon tog vägen, och jag visste inte hur jag skulle komma till Daniel men det visade sig då att hans storebror kom och hämtade Madde, Tony och mig så jag kom hem utan att frysa ihäl.
Lördag; var allmänt slö först men sen skulle vi åka till Daniels villa och det var skitkalt, 20 minus och blåste som bara den så man ville ju inte direkt ut. Men vi var modiga och tog oss ut. Jag lånade Daniels gammla slalomdreckt (som nog var lite stor) men det gick. Sen åkte jag med Daniels föräldrar i bil och Daniel tog snöskotern sen var det nog meningen jag skulle sitta på också men Kenneth och Didde var så slöa så Jag och Daniels föräldrar hann gå över isen före. Det var roligt att vara till villan men till sist blev det nog kalt, men vi grillade korv och drack varm oboy. Sen när vi varit där en stund åkte vi iväg hemmåt och då datt jag på över isen (utan hjälm, huuudååå!) Nåja hjärnan klarade nu sig. Senare åkte vi till mig ett varv och sen Näsby och sen tillbaka till Daniel. VI kollade bara TV och såv resten av kvällen + att vi åt tortillas nam nam!
Söndag; Idag har Daniel och jag bakat kanelbullar och de flesta blev stora som elefanter men några blev normalstora också. Sen har han jobbat därute några stunder och jag har suttit och pratat och löst korsord med Gittan.
Det var min helg, en riktgt härlih helg måste jag säga!
Tror det är bra att festa på fredag för det var så skönt att vakna och veta att det inte var söndag för en gångs skull, haha!


kvällens jag!

Kommentarer
Emma

Jaa guud e va no skönt ti vaken å skänn att it e va söndaag :D

2010-02-21 @ 22:42:00
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0