< Till bloggens startsida

Uppdatering

Har varit och simmat ikväll nu då vi simmade faktist 1 km och sen tränade vi magen lite i terapibassängen. Dessutom var jag ut och gick före vi åkte också jag sprang till och med lite så jag får nog känna mig riktigt stolt nu. Men imorgon blir det ju tårta för hela slanten eftersom farmor fyller 75 och Alexander 17 år så då blir det att gå int ill farmor och fira.
Just nu; kollar jag på House och ska just kolla ett sms som jag fick!


(google)
Saknar riktigt stan idag, men på torsdag blir det och sen ny vecka blir det stan hela veckan lång, sen är det sportlov och efter det blir det stan ändas till sommarlovet. Jobbigt men det ska väl gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0