< Till bloggens startsida

trötta söndagar är det värsta som finns!

Hoho säger jag nog bara. Är riktitgt trött idag jag vaknade typ 12 så kollade jag lite på tv men sen somnade jag och sovde ända till halv 3 så då tyckte jag att det fick räcka. Jag tog mig i kragen steg upp och klädde på mig så tog jag kameran i högsta hugg och stavarna och så bar det ut på en promenad i hopp om att bli lite piggare. Jag gick till lokalen på loppis och där skulle jag nog kunnat gå hur länge som helst men. Jag köpte ingenting men det var nog många saker som man hade tittat på som hade försvunnit. Sen jag kom hem har jag bara suttit här och kollat på facebook vad alla gör, haha. Kollar också biggest looser på Tv men jag vet också att jag måste skriva lite om det här dagispraktik saken nu också så jag skulle måsta göra det nu så jag får myysa med min söta Daniel ikväll på alla hjärtans dag! puss på dej <3

Så nu ska jag ladda upp några bilder och sen ska jag skriva så att fingrarna brinner!


Daniels skoter, Jag vill också ha!


Närpes Å, vid yttermark bro.


Dags för fest!


Cissi och Emma redo för fest!


Mike, Kim och Tobbe


födelsedagsbarnet!


Lovers!


Torbjörn, Mikaela och Isabella

Så det var allt för nu.
Ha en riktigt härlig alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer
"födelsedagsbarnet"

å va i helvete haldär jag på me :D pinsamt malin :D

2010-02-18 @ 23:05:15
Malin

haha! ;) du bugar å bockar inför kameran :D

2010-02-19 @ 13:05:36
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0