< Till bloggens startsida

Stress!

Idag jobbade vi lite med ''sklouppgifter'' i förskolan och de tyckte de lite sådär om, vi skulle rita familjen och så skulle de måla några siffror. Vi spelade också intrument idag. Idag på förskolan märkte man också att allihopa blev lite trötta och sådär som barn brukar bli när de inte har varit ute, för idag var vi inte ut någonting alls p.g.a. att det kvar så kalt. När förskolan var slut drack vi ''kaffe'' och sen traskade Carita och jag iväg över till ''lilladagis'' för att jag skulle få se hur min riktiga praktikplats skulle ha sett ut. Det var kul där och barnen var så söta och sprang inte av och an som galningar. Skulle nog ha velat vara på dagis men sånt e livet.
När jag kom hem stickade jag lite på mina sockor och sen kom mamma hem så då åkte vi till Näsby och handlade en present åt farmor som fyllde år idag. Vi handlade också glass som jag ska bjuda på i förskolan (snodde Johannas idé) och även lite presentpapper! Sen när vi kom hem typ halv 6 tiden gjorde mamma mat och så gick vi in till famror på kalas och där var Alexander, Simone, Sebbe, Oliver, Tom, Farfar, Farmor och sen kom också Tobias, Tony och Ove så några stycken var där. Vi drack och åt tårta sen kollade vi på bolibomppa med barnen och jag sprang in två gånger eftersom jag först glömde en sak och sen hämtade jag pengar att ge åt måne för hon skulle bjuda Emma till vanha! Så nu kommer Emma dit för nu är hon bjuden på riktigt så nu känns det mycket bättre, hoppas det blir skitkul!
Någonting som jag har framför mig ikväll och klockan är halv 9 är bedömningen av mig själv, och jag skulle behöva hjälp av någon som förstår sig på det för jag vet inte hur man skall göra alls.. alltid lite efter.

Men nu ska jag försöka men ska lyssna på en låt före så jag blir piggare, det blir väl tik tok ;)


Dagens bild, inga flätor just nu men nog förr idag!

Kommentarer
Emma

oijj guud va ja var glaad tå ni a fixa inbjudan åt meijj :D Tack tack tack ;D Ni e bäst :)

2010-02-17 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0