< Till bloggens startsida

snö i massor!

Idag lekte vi en lek därute i snöovädret men det hörde inte till mitt yrkesprov. Sen gjorde jag alla hjärtans dag kort med grupp 2 och det gick lite bättre idag men inte riktigt så bra men jag gjorde så gott jag kunde! När jag slutade letade jag musik som jag ska ha imorgon till leken som vi ska leka och så ska vi också och pulka till skolan så jag hoppas på bra väder. När jag kom hem pratade jag bara med min mamma och sen gick jag upp hit och tog min nya tehy kalender i bruk och skrev lite i denn och sen skrev jag också lite i min skol almanacka och klottade lite som alltid är så kul när man kommer igång.
Sen blev det matdags som idag var; blodbrödsoppa från igår + dagens plättar! nam nam.
Nu sitter jag bara och har min kusin att översätta lite finska om en bil som jag vill veta lite mera om och så lyssnar jag på Ztv där dom typ bara spelar samma låtar om och om igen. Förestän känns det ganska pissigt att kunna så lite finska så man bara förstår att baksätet på bilen är i grymt dåligt skick, man känner ju nog sig lite för svensk då.. JAG VILL KUNNA FINSKA, TACK! men man kan ju inte få allt man ber om tyvärr.
Snart: Ska mamma och jag åka till gymmet och så tränar vi där lite före i typ en timme och sen har vi spinning på schemat, sen hem och då blir det nog bara duschen och TV tror jag. Man är alltid så slut på torsdagskvällarna tycker jag.
Men imorgon är det äntligen helg så då åker väl jag iväg till Daniel hoppas jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0