< Till bloggens startsida

Skrivande händer

Har jag nog haft idag tycker jag men ändå har jag inte kommit framåt. Jag håller som sagt på med denna plan ännu som jag var så förbannad över här om dagen och det är jag nog ännu men nu skriver jag bara istället. Så får hoppas det duger..
Annat jag gjort idag är väl nog mesta dels det samma på förskolan men jag slutade redan halv 2 idag eftersom Carita skulle på något möte. När jag kom hem gick jag först ut och tog några kort på snön och då lyckades jag även övertyga mig om att gå ut och gå så jag klädde på mig och kilade iväg. Det var riktigt härligt med iPoden och stavarna i högsta hugg. Jag gick ganska så långt faktist och dessutom gick jag också på en väg som inte var plogad så det var ganska tungt och svettigt vilket är bra. Så min motion för dagen har jag nog fått fastän jag inte ätit riktigt det nyttigaste.
Eftersom idag orkade ingen av oss göra någon speciell mat så det blev Hot Dog och chokladkräm med grädde, visst låter det nyttigt? Hoppas inte ni tror vi äter sånt här alla dagar för det gör vi inte men idag hade vi mjölk över så då blev det lite extra faktist. Gott som tusan men synd om magen, dessutom idag som lunch fick vi någon stark kebab som inte min mage gillade så jag fick lite sjuk mage men det gick nog över.
Idag har jag också fått ett ''julkort'' från finska tehy fackavdelning där mitt namn var: Malmin Malm så det var ju inte så kul och när man då loggade in där var det ju såklart samma och allt på inloggningssidan var finska så var ska man ta kontakt!? Ursäkta nu men såhär är det med dehär finska de klarar inte av mitt namn samma när de ska uttala det och då tycker jag nästan att mitt namn inte är så svenskt igentligen men tydligen tycker dom de. Men det blir oftast Malin Malin eller Malm Malm så det är ju inte så kul när man har ett förnamn och efternamn som är såå lika.. men nåja säkert överlever jag det också!

Nu ska jag se om jag hittar någon bild och sen tror jag att jag ska sluta kämpa med detta skrivande och kolla på TV istället!


en del av vårt hus!


Kommentarer
Emma

Hihi Malmin malm e lät ganska så FUNNY hede ;D

HEHe e jee no såde me finnen it fattar dom naa it :/ :P

2010-02-03 @ 20:40:24
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0