< Till bloggens startsida

Ny vecka!

Ja idag är det måndag då igen. Denna dag har gått ganska bra hittills eller ja nu är jag inte alls på bra humör utan jag är sur och tvär eftersom jag inte får som jag vill kan man säga. Eller rättare sagt är jag bara trött och vill ha lov. Men på förskolan gick det nog ganska bra idag, vi har varit ute, haft samling, pysslat klockan, lekt, byggt med pärlor, spelat spel, haft samling och sen mat. Och medans de andra lyssnade på sagan hamnade jag i disken igen, men det går nog bra det också det är ganska så avkopplande tycker jag. Sen när förskolan var slut klippte jag till några katter som de skall ha till mathjälpartavlorna, sen slutade jag kvart över 2.
När jag kom hem gick allting fel då blev det en annan sida av mig, den såkallade sura och tvära sidan.. gillar inte den men den dyker upp ibland. Men nu när jag har suttit här en stund känns det mycket bättre fastän jag har brist på någonting att göra går det.
Ikväll ska jag åka och simma med Måne där en 6-tiden, sen ikväll blir det väl nog bara TV som gäller. Men idag måste jag absolut skicka in min planering till läraren så hon får den och så måste jag ta med den åt Ulla och Carita imorgon för på onsdag börjar jag med mitt yrkesprov. Hoppas det går bra, så någonting får gå bra också..



ska pigga upp tillvaron lite med en knasig bild av min ''frass''
som är lite väl nyfiken ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0