< Till bloggens startsida

Morgon

Igår kom Daniel hit ganska tidigt och först slöade vi bara sen åkte vi till eepee och handlade godis och chips såklart. Sånt hör ju bara till en myskväll haha ;) Vi kollade Wallander och lite let's dance och sen började vi kolla solsidan? men jag somnade så jag vet inte riktigt vad det gick ut på men nåja kanske jag orkar titta nästa fredag istället.
Vaknade redan 10 idag, vi kollade på mythbusters och lite extreme home makeover också. Sen bara frukost och efter åkte han hem för han skulle fixa traktorn.. typiskt. Men nåja jag skulle ju ändå behöva skriva min planering så kanske jag kommer mig till idag nu då.
Nu ska jag fylla i en liten onödig lista för jag har tråkigt!

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER


Har druckit alkohol? jo
När drack du alkohol senast? oj, hmm jaa (I) förra lördagen drack jag en, men före det var det nog ett tag sen
Vem bjöd dej på alkohol? Emmaa ;)
Vad var det för sorts alkohol? olvi, någon form av jordgubbs lonkero?
Brukar du dricka alkohol? jå ibland
Har du druckit öl? jo
Tycker du om öl? om det är superduper kalt går det
Har du varit full? jo

SKOLA:
Är du duktig i skolan? försöker åtminstone
Har du bra betyg? åtminsone så jag är nöjd
Har du fått göra om ett prov någongång? jo ett
Har du fått ett bra resultat på ett prov? jopp
Sköter du dej i skolan? oftast, bara jag inte är helt slut
Har du tuggat tuggummi under skoltid? jo
Haft mobilen på lektionstid? jo
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nej

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 3
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? med mamma
Trivs hemma? jo
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej inte dirket rymt
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit joodå! slagit nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? jå
Du älskar din familj oavsett vad som händer? jo

VÄNNER:
Du har vänner? aaddå! ;)
Du brukar vara med? dom bästa
Vem/vilka var du med sist? Simone ;)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? klart jag gör!
Är det okej att ha kill-kompisar? jo det tycker jag!
Har du pussat någon av dina kompisar? joodå, flera!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nej!
Har du blivit av med någon vän på sistone? hmm, nä jag tror inte det

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? nej
Putar med läpparna på kort? nej
Tar kort på dina bröst? nej
Använder foundation på läpparna? nej
Super dej packad varje helg? nej
Du har kysst en tjej? jopp
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? plattar håret ja, fjortisfrisyr.. ja det får någon annan avgöra
Ditt hår e knallblont? nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? aa ;)
Har du någon kille just nu? aa ;)
Har du dumpat någon? jå
Har någon dumpat dej? jå
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej
Vem kysste du senast? Daniel Rex Söderberg! ;)
Vem kramade du senast? Daniel ;)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nå nej!
Är det okej att vara kriminell? nej inte överdrivet kriminell
Vill du bli kriminell? nej
Varför gör du sånt här? brist på annat
Vad är inte okej med att vara kriminell? t.ex. att mörda någon haha
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nej
Har du suttit i fängelset? nej
Vill du hamna i fängelset? nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? jå
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? njao
Du har slagit ner någon? nej, inte precis
Du har skadat någon med flit? jo
Har du någon gång viljat döda någon? nej inte på riktigt
Vem bråkade du senast med? skoj bråk med Daniel ;)
Du har blivit våldtagen? nej

ÖVRIGT:
Motto - Att alltid vara dig själv
Film? – många, wallander, beck..
Musikgenre? - gillar green day åtminstone
Lyssnade senast på? - lyssnar på Ztv men vet inte vad det är för låt nu?
Var det här kul? - njanå, passligt när man är uttråkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0