< Till bloggens startsida

Mätt och Trött!

Igår somnade jag där en 10 tiden säkert för jag minns bara att jag kollade klart på familjen annorlunda, sen vaknade jag halv 1 och trodde det var morgon så jag tänkte nästan stiga upp och TV:n hade jag ju såklart glömt på då eftersom jag bara somnade så jag har varit lite yrig idag också och lite magknip.
Men dagen rullade på och tog slut och när jag slutade på förskolan gick jag ju såklart till boden för att köpa något gott och det blev en ''smetamonk'' så kallad berlin munk. Nu är jag så mätt och nestan illamående, de där bullakorvarna är väldigt mäktiga man blir mätt och trött av dem tror jag men goda som bara den!

Nu har jag kollat igenom Jotex katalogen och har hittat det ena och det andra sen kommer jag ju inte få / köpa allt eftersom det blir skitdyrt men åtminstone sängkläder och ett sofföverdrag ska jag ha! Sen har jag kollat på allt från hyllor till handdukar och bara drömt mig fram i världen allt som jag vill ha när jag har et hus och dittan och dattan. Fastän jag vet att det inte alls är samma mode och så då så drömmer jag mig ändå bort. Vill inreda ett hus NU!

Sen behöver jag verkligen städa mitt rum det ligger kläder, ipod, handdukar, limsaflaska, skräp, en skål, krääm, lonkero burkar både tomma och halvfulla plus väskor av alla de slag, papper, ja helt enkelt massor med skrääp. Måst nog försöka fixa det och dessutim har min bror typ råkat puffa till den halvfulla burken så lite har runnit ut så det är rött på golvet eftersom han inte lyckats torka upp det.

Nej nu ska jag sluta med svamlet och börja göra något..


snö snö och mera snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0