< Till bloggens startsida

Lördag

Natten till lördagen har jag sovt skit dåligt och jag vet inte varför men både jag och Daniel har såvt dåligt tror jag för när jag var vaken och vände på mig jorde han det också och ibland tittade vi upp på samma gång så jag vet inte vad det har varit för en konstig natt!? Nåja vi steg upp typ 9 imorse och bara slöade framför TV:n gjorde jag sen pratade jag lite med han mamma och pappa och sen åkte vi till min moster eftersom jag skulle och hämta min efterlängtade halsduk som hon har virkat till mig och dessutom fick jag ett mönster på "bolla" sockorna som jag ville sticka så idag har jag stickat som en brinnande raket på mina gröna sockor men det är ändå en bra bit kvar på dem men sen får jag börja sticka de "moderna" sockorna till mig och mamma!
När jag kom hem pratade mamma och jag en stund sen åkte vi till boden och sen till loppis i Yttermark lokalen och där fanns det nog ett som annat som man skulle ha velat ha. Bland annat olika glas, vasar, en snowboard (men den var lite dyr nog), böcker och andra häftiga prydnader. Så dit blir det nog att åka flera gånger denhär veckan, det är öppet ända tills nästa lördag så. Idag har jag också hunnit med att fotografera, städa, pysslat ihop en snögubbe och såklart stickat.

Nu ikväll blir det att åka på födelsedagsfest och så blir det väl det ena och det andra ikväll då, hoppas i alla fall på en rolig kväll!







Det var dagens bilder.
Ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0