< Till bloggens startsida

''lilla lördagen'' idag då

Igår kollade Daniel och jag på Bygglov och Vinterspelen i Åre sen gick vi och la oss. Vaknade imorse när alarmet ringde klockan halv 7, uschadå! Men det blev att ta sig upp ur sängen och börja klä på sen gick vi ner och åt morgonmål och sen fick han skjutsa iväg mig till Förskolan och sen åka vidare till sitt jobb. Idag i förskolan var vi först ute och skidade sen hade jag mitt såkallade yrkesprov Dag 1 och vi skulle göra alla hjärtans dag kort och det gick bra att laga dem men att förklara för barnen var inte lika enkelt inte, så imorgon måste jag försöka bättra mig men nåja man kan inte göra mera än man klarar av inte. Sen hade jag också hand om maten och det gick väl nog ganska bra men nog har man ju kunnat göra bättre men men.
När jag slutade gick jag hem, tog några kort och sen skjutsade mamma iväg mig till simmhallen för Måne och jag skulle gå till gymmet! När vi väl kom till gymmet gjorde vi ju såklart inte så mycket, sen gick vi in till Näsby till bokhandeln och där fanns det nog en och annan bok som jag skulle ha velat ha men jag köpte tyvärr ingen då man vill snåla in lite med pengarna. Sen gick vi till eepee och jag köpte lite godis åt min godisgriis Daniel som jag hoppas hinner komma hit ikväll också. Och nu har jag klipt pringlesburkar mitt i tu som vi skall ha sen när vi ska göra snögubbar! hoho det är mycket med detta yrkesprov tycker jag eftersom man måste tänka ut allt och sen göra det och det blir ju såklart inte som man har tänkt men nåja man gör så gott man kan bara.

Just nu; Kesha - Tik Tok


Bertil och jag sakanr Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0