< Till bloggens startsida

konstigt humör?

Har jag nu tror jag, skulle kunna sitta och babbla på i flera timmar känns det som och sjunga också. Och förstås klaga på allt annat man måste göra som t.ex. städa och sånt trist men jag ska försöka hitta någon bra musik att lyssna på och så ska jag börja städa tror jag. Men måst leta först..
Idag har jag gjort lite allt på förskolan och det gick nog riktigt bra tycker jag, har sagt till lite mera och bestämt idag men ändå lekt med dem och lite sånt. Vi har också bakat runebergstårtor idag med barnen och det tyckte dom nog var kul. Jag hade hand om glsyren och sylten med barnen och det gick bra för de flesta. Jag visade också upp dnehär verksamhetsplanen som jag hade skrivit och jag fick till och med beröm för den fastän den blev hastigt och lustigt ut printad imorse. Sen när jag kom hem idag gick jag direkt till farmor & farfar och där har jag varit ändå till nu ungefär. Och nu kom mamma och jag överens om att jag skulle börja städa mitt rum medans hon skulle börja med maten sen skulle det vara klart till maten var klar!? härre min tid måst nog skynda på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0