< Till bloggens startsida

IRRITERAD

Detta inlägg kommer antagligen bli råddigt!
Ville bara förvarna er
.

Jag fryser och är irriterad nu eftersom jag inte förstår någonting alls av detta förbannade yrkesprovsplanering, varför måste man ens skriva ner allt på ett papper? räcker det inte med att man har det i huvudet och att man får det genomfört..
Jag tror det är typ bara jag som inte fattar någonting av det här så det känns ju också lite pissigt, fyfan. Och den här PLANERINGEN då så ska lämnas in EN vecka för man ska ha yrkesprovet det vill säga senast på torsdag då för mig så det är inte alls kul nu. Och såklart har man ju massor av andra planer också som att åka och simma imorgon t.ex så då blir det ju ingenting skrivet heller och idag har man sölat på halpa-halli och det ena med det tredje så det blir ju som aldrig någonting av något tycker jag.
Varför börjar allt på TV så sent? okej 10 är inte sent men nog idag innan man har kollat de då så är klockan 11 eller mera och då är man ju dötrött på morgonen, nej jag tror jag ska gå och lägga mig 9 ikväll får se då det blir väl nog bara ett lycka till åt det..
Nej nu ska jag sluta svamla och lyssna på någon låt och försöka ta mig igenom detta underliga yrkes...

Föresten; Daniel kom hit igår halv 10 för att vi skulle få kolla Wallander tillsammans, han är nog bara för bäst den killen! kan inte bli bättre!

Danny - Radio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0