< Till bloggens startsida

Internatslivet har börjat

Nu har snart 2 dagar här i vasa gått och man har som vanligt inte gjort mycket alls. Gårdagen var riktigt slö i skolan och jag hade magont för flera mera en halva dagen så det var inte roligt alls. Vi hade att koka de sista timmarna och då gjorde vi morgonmål och det var riktigt gott det bestod av: gröt, smörgås + ost, skinka, tomat, gurka och sallad sen gjorde vi också jorgubbs, blåbärs smoothie. Senare på kvällen åkte vi till Citymarket i Stenhaga och det var roligt att handla men jag vet inte det var inte den bästa åkturen men nåja vi kom hem helskinnade.
Började halv 9 idag men jag steg upp i tid och gick i duschen och började göra i ordning frukosten. Sen flöt dagen på som vanligt och idag hade vi VS-kurs och vi gjorde läppomada jag gjorde en burk med äppelsmak, luktade inte så mycket äpplen tyckte jag men. Sen hem och koka mat och sen traskade Emma och Jag iväg till bussen för vi skulle åka in till stan. Hittade många tröjor och sånt men ska handla det på sportlovet istället. Men idag köpte jag BH + tillhörande trosor, sminkväska, sockor, fuktkräm ( Hello Kitty ) och silver hårspännor, ska ladda upp bild på dem senare någon dag.
Annat vi gjort ikväll är nog att sitta här, skrivit labbrapport, varit almänt ohälsosamma blandat med hälsosamm det vanliga vill säga.

Men nu ska jag gå och lägga mig tror jag så jag orkar upp imorgon bitti, börjar halv 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0