< Till bloggens startsida

Helg

I lördags kom Emma till mig någon gång där 6 kanske sen kom Daniel typ halv 7 och vi prtade bara sen hämtade vi Linn och Macke vid 8 snåret och så åkte vi iväg till Näsby. Till först var det ganska slött, Emma och jag handlade lite Olvi som vi skulle dricka men vi drack en var haha. Men varför skulle man nu behöva dricka då om det inte är gott? Senare var vi till TB ett varv och sen pratade vi bara med folk och sen blev det ett så kallat följa john när vi körde med Nicke och dom och sladdade och gjorde det ena och det andra som pojkar gör! Sen fick vi idén att följa efter Johanna och dem så vi hakade på där ett tag men sen hittade vi några andra att ''köra med''. Så den kvällern blev nog bra till slut fastän man var ganska så trött.
Imorse for Daniel typ halv 10 för att Macke skulle ut med skoter. Jag tänkte sova vidare men det gick ju inte så det blev att titta på tv och sen andra avenyn på svt play. Runt en 12-tiden hämtade Emma och dom mig och så for vi iväg till parra. Vi körde snowbord så vi körde först i barnbacken men där föll vi inte så man blev uttråkad där så då skulle vi åka upp i liften till de större backarna och det går ju bra att köra i dem men liften är ju en helt annan del. Men jag föll inte en enda gång, så det är jag väldigt stålt över. Det var också några kända typer där idag, både Ida och Mattias från förskolan och min kusin och hennes barn och så några andra Närpesbor.
Sen åt vi mat där och så kom Niklas och Niclas och hämtade oss, så när jag kom hem just blev det en varm dusch och nu sitter jag här och kollar lite på tv och dricker varm choklad! namnam!

Ikväll ska jag kolla på En annan del av köping! dom e sååh bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0