< Till bloggens startsida

Helg

Igår åkte Linn och jag hem med bussen från stan och vi kom hem där en halv 3 kanske? gick hem i snövädret, drack lite saft och sen blev det att hoppa i duschen och medans hpret torkade lite målade jag en kruka. Sen där lite efter 4 traskade jag iväg till frissan och klippte min pannlugg. Sen när jag kom hem pratade jag bara med mamma och sen åt vi mat, spagetti + tonfisksås. Senare på kvällen kom Daniel och då åkte vi till Näsby me det samma vi var till eepee, khallen, lidl och teboil vi handlade godis såklart! och sen på kvällen kollade vi på tv och hade myskväll.
Imorse när vi vaknade typ halv 9 var jag såå förskyld och hade tungt att andas så jag fick hoppa upp och leta efter snorpapper och nässpray det gick en stund men nu är det inte alls skönt längre.. HATAR FÖRSKYLNINGAR!
Idag var vi och handlade till näsby också ett varv och sen åkte jag bara hem och nu skulle jag behöva städa rummet och en skrubb men det är liksom inte så roligt när näsan är full med snor och huvudet väger 2 ton så jag får se hur det blir.
Ikväll är det fest i skidstugan då som gäller så får se då hur mycket jag orkar, det blir tungt att andas av röken som kommer från elden och från tobak så får se hur det går.
Orkar varken ta några kort eller någonting nu så jag laddar upp bilder senare..


en förskyld en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0