< Till bloggens startsida

en rubrik är inget för mig

Nu har jag varit på gymmet och så klart gjorde vi inte mycket alls utan vi hade såå mycket att prata om så munnen gick i ett på oss. Men vi sprang, boxades och hade någon magövning men inte var det mycket till hjälp inte.
Johanna ringde just och vi skall kanske gå och simma imorgon bara jag hittar någon skjuts hem och på torsdag ska vi åka in till stan en stund och handla någonting nytt till fredagen. Jag behöver en tunika/klänning, tights och skor eftersom mina skor gick sönder i lördags hela foten kommer snart fram så det blir nog att slänga dem nu. Ganska synd för jag gillade faktist de skorna men så är det ju alltid. Just nu funderar Johanna jag och Emma var förfesten blir på lördagen, Johanna sa hon skulle vara med Mell och dom och tyckte att jag kunde haka på så det blir väl så då har inte festat på länge med dem så det blir ju roligt!
Sitter också och funderar över detta yrkesprov som jag ska ha imorgon och hoppas det går bra men jag måste tejpa pringlesburkarna och leta upp musiken till gympan ikväll annar skiter det nog sig ganska rejält.

Varför gör man inte sånt som man måste med detsamma så man kan göra det man vill sen, jag skulle t.ex vilja gå ut och gå, lyssna på musik, kolla på kläder och lite sånt. Men istället sitter man här och tänker äh det blir ju ändå snart mörkt så då kan man ju inte gå o.s.v. varför gör man inte bara klart yrkesprov saken och så går man ut och går? det skulle ju bara vara hälsosamt för en själv.. men nej nej!



Dagens bild, flätor alla dar! ;)


Nu: blir det mat, sen fixa burkarna, sen KANSKE promenad och sen bestämma musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0