< Till bloggens startsida

En dag med många ärenden!

Idag på förskolan var det en riktigt rolig dag måste jag säga. Jag kom lite senare eftersom jag hade tagit blodprov, när jag kom började vi skriva på kuvären och sätta i våra alla hjärtans dag kort sen hade vi samling och då kom Patric dit och berättade lite om hur man ska va på vändagen och lite sånt smått och roligt. Sen berättade jag om vår pulkdag vid skolan och den blev de överglada för! Vi klädde på oss och gick iväg till skolan, när vi kom dit började vi åka och det började bara gå hårdare och hårdare i backen och små guppor blev det också. Sen glömde vi helt bort tiden så när vi kollade på klockan var den redan 5 över 11 :O den tiden brukar vi gå efter maten. Så vi gick fort iväg hem och så drack vi på förskolan istället. Efter det pratade vi lite och sen hade jag en lek som vi skulle leka som heter Hela Havet Stormar och den tyckte de jätte mycket om. Sen gick vi och åt mat + barnen fick efterrätt. När vi hade ätit klart var förskolan slut så då åkte en del hemma och vi diskade och drack kaffe. Då hade Ulla med rulltårta och godis så då åt vi det nam nam! Sen fick jag åka hem, slutade tidigt idag också.
När jag kom hem väntade jag på mamma och så åkte vi iväg till bokhandeln, agrimarket, loppis och halpa-halli och allt det här tog ju en bra stund så maten hemma blev försenad tills nu. Mamma fixade pizza till oss!
Nu väntar jag på Daniel eller så väntar han på mig därute måste nog skynda nu..

PS. Ulla hade fixat en smörgås åt Carita och mig i morse också, så när jag kom öppnade vi vändagspresenter och läste kort.


Vändagskort av Ulla och Carita + en söt nyckelring av Ulla, Tack tack!


Poppis Loppis fynd
3 krukor som skall målas
2 böcker, verklighetsbaserade!
måste bara skaffa mig den andra nu också!


Vi ska äta godis ikväll!

Ha en trevlig helg allesammans, kram Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0