< Till bloggens startsida

denna dagen ett liv

Nu har jag varit ut och gått några kilometer, det var faktist riktigt uppfriskande men ganska tungt var det att gå på vägen där det inte var plogat eftersom man bara sjönk ner med fötterna men bra motion var det.  Jag hade också med mig min kamera på promenaden och tog lite kort ut efter vägen, som jag blev indspirerad av.
Just nu sitter jag bara i min sköna säng och lyssnar på; Erik Grönwall - Higher som jag på sistone har börjat tycka är en riktigt häärlig låt, dessutom har han väldigt bra röst Erik. Sitter också och funderar på mitt förra inlägg och de senaste har jag varit ganska deppig och det är jag nog ännu men jag försöker att tänka lite positivare nu för det måst ju ändå bli bra till slut. Man måste väl bara försöka bita ihop.
Snart blir det matdags och efter det måste jag väl sätta igång med mallen av hjärtat och skriva det där brevet till föräldrarna, sen ska jag också såga pringlesburkar mittitu men det får vara tills imorgon tror jag.

Några bilder från min promenad;








Dagens webcam bild!

Kommentarer
Emma

Eriik e braa han ;D underbaar röst ;P

2010-02-09 @ 18:02:00
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

haha jaadå, bäst ;)

2010-02-09 @ 19:26:46
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0