< Till bloggens startsida

blä*

usch fy vad jag hatar allt just nu.
Denna dag har varit bra på förskolan åtminstone i början men senare blev allt lite tråkigt oh tröttsamt men det gick. Idag har jag och 2 pojkar varit vid snickarbänken och det gick nog riktigt bra skulle jag säga, det var åtminstone kul när man själv gillar att snickra också! Jag fick sluta 20 över 1 idag eftersom Ulla och Carita skulle bort och jag har ändå att planera tills imorgon och så måste jag skriva ett litet ''brev'' till föräldrarna om pulkdagen på fredag så det får jag inte glömma. Sen måste jag göra en mall av alla hjärtansdag kortet klar också.. hoho vad allt är jobbigt nu.
Jag hade nästan tänkt att jag skulle hinna ut på en promenad nu också för att få bort lite dåliga tankar som jag har många av NU och få lite frisk luft och se om det skulle hjälpa mot min nedstämdhet. Men jag tror nog att jag bara behöver ha någon som håller om mig just nu det skulle vara Daniel, men det är inte sagt han kommer före imorgon.. typiskt. Men sånt e livet nu ska jag sluta svamla här och klä på mig ytterkläderna och ta med kameran och sen bege mig ut på en promenad!


uttråkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0