< Till bloggens startsida

äta äta och äta..

Idag började vi halv 9 och det var väldigt trögt att komma upp ur sängen men efter någr klagande ord och tårar käpade jag mig upp. Vi började dagen med Kemi och det gick men det var lite halv tråkigt nog, vi fick 8 påsar med "pulver" som vi skulle skriva vad det var i. Vi fick använda vilka metoder vi ville men inte smaka, vi luktade oss fram och kände på dem (och vissa smakade vi på, schh!) sen använde vi också vatten och försökte få ut någonting av det men det fungerade inte så bra. Sedan fortsatte vi med Grundvård och de lektionerna gick ganska snabbt. Sen sist på schemat hade vi Grunderna i vård och omsorgsarbete och där hade vi Anatomi & fysiologi delen och det var ungefär det samma som vi hade på hösten så vi började med blodet idag och det gick men man kollade ju nog på klockan ett antal gånger. När dagen var slut var klockan kvart i 4 och då traskade/sprang Johanna och jag ner till internatet och började koka mat på Emmas och min tallrik blev det idag; hemmagjorda köttbullar, paprika, tomat, gurka och isbergssallad + gräddfilssås och det var minsann gott! Annat vi gjort denna dag på internatet är absolut INGENTING bara suttit vid datorn, ätit myssli, ätit surskorpor och så har Sofie varit hit på besök så en del skratt blev det också.
Nu ska jag ta och gå i duschen så dehär barnen mina här slutar vara närvösa över att deras hår inte ska tork, haha ;) pusspåer!


haha, me like!

Kommentarer
Emma

Hihihihiih ;D gillar bilden ja å :)

2010-02-24 @ 22:21:26
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0