< Till bloggens startsida

Skoldepression

Skolan idag då eller vad man ska kalla det. Jag tog 6ans buss till Vasa alltså steg jag upp 05.15. Vi började 08.15 och skulle ha rehabilitering men det visade sig att lärarinnan var sjuk så dån började vi inte före 09.30 och hade till 11.00 och efter det slutade vi eftersom vi egentligen skulle åka och simma men lärarinnan var ju sjuk. Så idag är jag A R G, jag har slepat hit internatväskan i onödan, kommit hit i onödan och sovit allt för lite, haft med onödig skolväska och simmkläder till skolan!  Det är inte första gången vi klagar på YA, så jag kan bara säga att skolorna suger sedan de gjorde det till YA. Varför får inte vi vara sjuk? nä om vi är sjuk måste vi ta om kursen men om lärarna är sjuka och inte meddelar så påstår de bara att det är bra för oss, jovisst!

REKOMENDERAS EJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0