< Till bloggens startsida

Sex and the city

Har nyss kommit hem från frissan, ska föröska ta en bild av håret senare kanske inte idag men imorgon. Jag är nog gansla nöjd själv över håret, slingan syns bättre nu och så är det lite urtunnat.

Just nu kollar jag några avsnitt ur Sex and the city box 2, härliga avsnitt när man inte har något att göra en morgon. ska även fixa maten idag eftersom mamma slutar 5 och niclas kommer hem typ halv 5, blir spaghetti och tonfisksås tror jag. Blir att kila iväg till affären efter en paprika och lite ingredienser till muffins, ska göra det till en lite efterrätt eller vad man ska kalla det.

Sen efter maten ska jag åka med Daniel och kanske hans mamma och kolla på en hylla till lägenheten :)

Kommentarer
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: hihi dom är huur sköna som helst :D

2010-12-03 @ 15:24:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0