< Till bloggens startsida

Näst sista dagen på -10

Day 28 – Something that you miss
Jag saknar min pappa och när man var liten och sprang runt och inte behövde bry sig om någonting.

Day 29 – Your aspirations
Att bli något i livet, att klara mig själv, att ha en familj och ett underbart liv är något jag strävar efter.

Day 30 – One last moment
Nej jag orkar inte!

Så nu var det över, TUR. De blev allt för jobbiga.
Har inte bilderna på det jag handlat men om jag vaknar någon gång imorgon ska jag lågga in dem.
Annars idag har jag varit till Näsby och handlat lite me mamma, och sen har jag varit in på kaffe till farmor & farfar. Efter det kom Emma hit och vi har funderat över morgondagen, och nu är det bestämt att det blir hos Måne, hoppas på det bästa nu då. Så ikväll har vi varit och handlat med Daniel och gjort en smörgåstårta så vi har något att äta imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0