< Till bloggens startsida

Mysdag

Ja som sakt sitter jag nu som bäst hos Daniel. Men han och hans bror är till malax och hämtar en hylla som Daniel ska ha i sin lägenhet. Orkade inte följa med idag heller, ganska onödigt också. Så nu sitter jag här och läser bloggar och kollar på svtB som var bra till en början men nu har det börjat komma mer långsökta barnprogram men det går i brist på annat.

Igår var jag föresten då på ABI det var kul måste jag nog säga, först var Emma, Linn och jag bara hos mej och pratade, drack glögg och det ena med det tredje. Sen skjutsade Macke och Daniel dit oss och dår drog festen igång, vi sjöng, dansade, pratade med folk, spelade spel och hade allmänt kul. Det hände ju även ett som annat där som var lite mindre kul men det är ju alltid så då man är på ett fest med mycket folk.
Nåja kvällen var bra och Kit, Cissi och Noine skjutsade hem oss. har tyvärr inga bilder men säkert har någon anna, ska se om jag får låna någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0