< Till bloggens startsida

Mitt 2010

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Om jag ändå hade minnet med mig när jag gjorde mina löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Inga
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Önskar allt ska gå i samma stil.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jadu 1 maj eller 8 maj, ett av det och jäkligt kul hade vi. GIRLPOWER
8. din största framgång 2010? - skapat mig en vuxnare syn kanske?
9. Största misstaget? - Oj! Inga stora tror jag men många små, som man helst glömmer till nytt år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Jo
11. Bästa köpet? - Min Peak Huppari
12. Vad spenderade du mest pengar på?- öm, kläder såklart!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? Jo
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Like a prayer - Jay Smith, My first kiss - 30H!3, Airplanes - B.o.B, Microphone - Darin, Rockstar - Nickelback, A million pieces - Tove Styrke, Lorentz & Sakarias - Lever min dröm, Jessy Matador - Allez Ole Ola, Dancing on my own - Robin, Shakira - Waka Waka, Sean Banan - Skaka rumpa, Whip my hear - Willow Smith, Love the way you lie - Eminem + många fler!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror jag hållde mig i samma stil som förra året, eller kanske jag var lite gladare. Har liksom inte hunnit nu.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Jadu! Kanke lite mera hemmakvällar med girlsen!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Varit sur & tvär
18. Hur tillbringar du julen? - Familj, ena mosters familj + en och annan. + Daniel på kvällen
19. Var du kär i år? - Jajjamensan
20. Favoritprogram på TV - Cougar Town
21. Bästa stället du var på/i - Ja vet inte något speciellt ställe, men med vännerna är ju det bästa.
22. Största musikaliska upptäckten? - Öööh, Tove Styrke haha, har åtminstone börjat lyssna på henne nu. Men My Chemical Romance nya album är också suverent!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Ett armband, prylar till rummet
25. Något du önskade dig men inte fick? - Jadu till min födelsedag önskade jag nog mig inte så riktigt mycket.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Var fasst i skolan, antagligen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- njanå, en del. Men jag är nog nöjd över året!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Svart, mycket tights och stövlar.
29. Vad fick dig att må bra? - Familj, Vänner och Daniel
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Inte har jag varit sugen på någon kändis inte.
31. Vem saknade du? - den jag alltid kommer att sakna
32. Den/De bästa nya personen/personer du träffade?- Nya personer vet jag inte, men personalen på jobbet är nice i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0