< Till bloggens startsida

Min Jul

Hann inte alls med någon uppdatering igår på Julafton. Först ac allt åkte jag i jobb kl. 7.00 - 15.00 och efter det hämtade Niclas mig och vi åkte och tände ljusen hos pappa. Sen hämtade vi mormor och när vi kom hem var klockan så mycket så jag hoppade in i duchen och när jag var klar steg moster in genom dörren. Efter det pratde vi bara och väntade på Daniel & Cissi (Daniel e nmin kusin) när de kom åt vi Julmaten (superdupergod) efter det kollade vi runt lite i huset och sen öppnade vi julklapparna. Jag är nöjd över alla mina, jag fick bl.a högtalare till laptopen, en mixer, en verktygslåda i rosa, 3 muminmuggar, ett armband, örhängen + halsband, närvårdar sax, glas och bestick osv. Måste även nämna en stor röd filt av mormor och den satt jag och myste i resten av gårdagskvällen och även nu. Så det var min Jul, hur har ni haft det?

några rubriker..

Day 24 – Something that makes you cry
När jag tänker på allt skit som händer, att min pappa inte får vara här med oss.

Day 25 – A first
En första.. vet inte alls! orkar inte tänka på dehär, tänker inte göra detta en gång till men ska väl orka med de fem sista nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0