< Till bloggens startsida

Jullov

Igår fick vi jullov efter 1 timmes bowling i skolan, onödigt men det gick.
När jag kom hem blev det mat och det där vanliga, sen kom Daniel och vi åkte och fixade de sista julklapparna och sen åkte vi till honom och pratade med hans föräldrar var länge sedan jag sett dem nu tycker jag när de har varit i sverige.

Idag har vi sovit ääända till halv 12 och sen steg vi upp och åt frukost och sen bagav vi oss ut på en promenad i kylan -20 grader ute nu. Handlade lite mat till Jobbet åt mig också på samma gång så det var skönt att man har de undan nu.  Snart ska jag gå ner och baka lite kakor som också ska bli julklappar och sen ikväll ska jag åke ut med Måne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0