< Till bloggens startsida

Äntligen Hemma!

Älskar torsdagarna denna period! Har kommit hem för en timme sen och har nu ätit mat och snackat julklappar med min bror. Men nu ska jag bara gå genom bloglovin ett varv som jag misstänker är ganska mycket att gå igenom, sen ska jag gå ut och gå även höra med mamma om hon årkar tror jag. Efter allt detta ska jag göra mig i ordning och sen åka till Daniel tror jag, om han orkar skjutsa mig till jobbet imorgon.

Helgens bestyr:

Fredag: Jobb 7-15, sen näsbyrundan och Idol
Lördag: Sova länge! fixa lite hos Daniel med mina lådor och nyckelskåp osv.
Söndag: Sova, slappa, äta god mat och kolla Beck.

Inte så händelserik men det behöv inte heller gillar att njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0