< Till bloggens startsida

3 rubriker

Day 20 – This month
Denhär månaden är en av de bästa eftersom det är julmånaden. Jag har ägnat mig åt Jobb, vara med vänner + pojkvän, jag har haft myskvällar med tända ljus, shoppat alldeles för mycket, handlat små trevliga julklappar, fått en julklapp osv. Nu sitter jag och har just städat och tänt ljusen och bara väntar tills imorgon då det blir jobb och sen är det äntligen Julafton. Väntar otroligt mycket på att öppna paketen och den goda julmaten förstås. Sen blir det Nyår också, kul bara kul!

Day 21 – Another moment
Men ork! det finns många ögonblick och vartenda ett av dem är lika speciella.


Day 22 – Something that upsets you
Jag blir irriterad när folk pratar bakom ryggen, när jag inte får som jag vill, när TV:n slocknar helt plötsligt, skolan dåliga information osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0