< Till bloggens startsida

wuhuu!

Är jääteglad nu dels för att jag alldeles snart ska åka ut med Måne (blev ingen promenad när det regnar, tar bilen istället!) och dels för att vi är lediga imorgon. Då blir det sovmorgon, bloggande, städande, lyssna på musik eller så kanske det blir att skruva med Daniel vet inte om han är ledig ännu åtminstone ska jag va med honom på kvällen!

jobbet var lite sisådär idag, blev en del strul och vissa blev arga och dylikt men jag kör på det att bara vara med och inte bry mig så mycket förutom det jag själv gör och skall göra, det brukar funka bäst så istället för att tänka vad alla andra gör rätt och fel. Men såklart någon gång blir det ju nog så också för mig.

Men nej nu måst jag gå och fixa mig, måne kommer efter 15 minuter.
Uppdaterar bloggen imorgon och jag LOVAR, för jag har typ hela dagen på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0