< Till bloggens startsida

Surprise

Ja det blev en liten sådan när man slutade 20 över 5 fastän man började halv 12. Men överlycklig blev jag nog för jag var trött och gick runt och gäspade cirka 70 gånger så fastän men inte får lika mycket pengar är jag nog glad.
Ännu gladare blev jag när jag kom hem och fick se att det var Spagetti och Tonfisksås, oj guuud så gott det var. Rekomenderas verkligen, vet inte var morsan har snattat receptet men säkert finns det på nätet om man söker.

Ikväll blir det antagligen slö hemmakväll med Daniel och kanske någon runda till Näsby efter godis och sånt som det brukar bli. Skönt med hemmakvällar bara man inte blir allt för slö. Men imorgon blir det tvärtom för då blir det Villafest eller bara fest hos någon men grilla ska vi. Lite problem med villorna och sånt, en del är det båt till och det är ju lite jobbigare.

Imorgon blir det klippning och färgning klockan 11.00 och efter det drar vi iväg till Näsby på bakluckeloppis på tirget som börjar 10.00 men har ingen aning när det slutar.
Min frisyr blir något i denhär stilen:


(Bilden är stulen från Jennys blogg)
Ska prova på riktigt riktigt mörkbrunt och ljus slinga, tar väl någon bild senare av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0