< Till bloggens startsida

Shopaholic..

Jag får väl nog ta och erkänna att jag börjar bli det.
Igår på MiniMani handlade jag för typ 70 € men det var mat, schampo och stuff like that till internatet + något åt Daniel men jag fick ju en stor Nalle av honom i gentjänst ;)
Sen idag var Emma och jag in till stan jag skulle ha en skolväska en Nike och ja det blev det, men råkade ju även svänga förbi Moda och där var en Peak blus på REA och den skulle ju jag ha men den kostade ju nog ditt lilla pris den också.. så 100€ flög ju idag då bara sådär. Dessutom har jag kommit underfun med att jag ska ha 3 par skor till vintern vilka är miniuggs, stövlar och Nike skor. Så fattig kommer jag bli och därutöver har det höjt priset till 3€ i stadsbussen och dessutom i bussen hem till Närpes också till 7€ så hur överlever man som fattig studerande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0