< Till bloggens startsida

SATC

Ja som vanligt kollar jag på Sex And The City nu på 3:an  vilket är skit bra. Kan kolla hur mycket som helst på det fastän man har sett alla avsnitten, ska även inhandla alla boxarna har 2 nu men det kommer nog mera i min samling ska ni tro! Men de är ganska dyra typ 16 € / box och det är typ 12 avsnitt kanske?

Nåja kvällen bestod av TB kan man säga, satt där från klockan 8 till halv 12  och bara pratade random skit, haha nämen vi pratade om nuvarande saker och minnen från sommaren -08 hade väldigt kul då också haha lika så ifjol men även i år så inte ska man klaga inte.

Men nu blev jag alldeles bortråddad av SATC så nu måste jag nog sluta skriva, hörs mer imorgon.

Här har ni Sommaren 2010 danslåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0