< Till bloggens startsida

Lugn kväll

Oj ibland kan det nog vara jevligt skönt med en lugn hemmakväll för sig själv med datorn i famnen, just gonna love it! Men skulle inte klara av det nå många kvällar i rad inte, man blir ganska sällskapssjuk när man alltid har någon runt om dig och speciellt i Vasa där är man inte själv för en sekund vilket är bra också oftast.

Föresten så var ju Daniel och jag på loppis igår och jag hittade som vanligt böcker denna gång blev det;



Denna blev det, som jag nog varit intresserad
av att läsa länge men inte årkat införskaffat mig
för de är ju ganska dyrt.



Och denna som hör till min samling och som jag har
gått runt och letat på olika loppisar överallt i Närpes
och i Rangsby fann jag den, så tack för den som sålde den!


Men på tal om hemmakväll nu ringde Måne och frågade om jag hade lust att åka ut och det har jag nog ändå, så nu ska jag slänga på mig nå kläder och sen mot Näsby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0