< Till bloggens startsida

Ledig

Ja denna lediga dag blir väl nog att spendera här vid datorn, ute in solstolen med någon bok i handen och senare sk jag ut och gå med Måne. Så dagen är nog fylld och det brukar den nog också bli, fastän man inte tror det ibland.
Har alldeles nyss läst Emmas och Jennys blogg från att de har varit i Sverige och man blir ju nog lite aavis, skulle nog ha kunnat följa med till Rättvik här med någon granne som frågade men skulle behövt ha med mig en till då också. De är väl nog antagligen där ännu med alla raggare och har kul.

Sitter nu också och drömmer om en hylla som ska vara åvanför sängen och det finns en i Jotex men den är brun och den skulle behöva vara vit för att passa in, man kan ju måla.. Men det känns lite onödigt att lägga 40€ i en hylla för att sedan måla om den, skulle lika bra kunna göra en egen för de är ju lätta att fixa ihop.. skulle behöva prata med Daniels bror kanske.

Nej men nu ska jag gå ut och sätta mig, men först ta bort det knallrosa nagellacket!
Hörs mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0