< Till bloggens startsida

Ledig

idag igen, och gud så härlit det är att få sova hur länge man vill. Men inatt vaknade jag faktist helt skräckslagen och bara neej jag har inget alarm vad ska jag ställa det på? men sen klarnade det till i huvudet, ahaa vi är ju lediga.
Men nu har jag tagit mig upp ur sängen och tryckt på datorn, vet inte riktigt vad jag ska gör nu på dagen. Åtminstone så hämtar Daniel mig när han har slutat så då åker vi till honom och hittar på något. Men senare ska jag nog ha hit honom också så vi kan skruva ihop mitt soffbord, är ju riktigt till mig nu när man har en möbel från IKEA haha!

Men jag vill göra någonting NU, fastän jag borde förstå att vila nu när jag är förskyld men nej jag vill hitta på något i typ 2-3 timmar, vill inte någon annan det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0