< Till bloggens startsida

Kväll

Har inte gjort mycket ikväll heller bara varit till ABC med cykeln och handlat ingredienser till Tonfisksåsen som vi bestämde oss för att göra idag + fullkornspasta och sallad. Har börjat fixa lite bättre mat här och satsat lite så nu är det godare att äta.  Imorgon blir det annorlunda för då är Emma i stan och
jag kokar själv så får se vad jag orkar med.
Annars har det varit datorn som har gällt. Har nu fixat ihop min MSN igen när jag blev sugen att chatta där efter att vi hade varit på besök till Sofie, haha! (Har nämligen glömt lösenordet till det förra) Har väl inte så många att prata med men alltid några.

Men nu ska jag prata med daniel <3 och sen ska jag väl gå och lägga mig och ladda inför de 2 nästa skoldagarna som är helt finska! önska mig lycka till tack..

Nu: T.I ft. Keri Hilson - Got your back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0