< Till bloggens startsida

Kläder

Försökte leta några av min skor men lyckades inte så bra
förutom mini uggsen som inte är så sällsynta längre.


Så dessa mysigheter ska jag ha i vinter, + ett par vita Nike
och stövlarna som jag inte hittar på bild..

Sen denna dröm:


Men denna kostar ju nog sina 100 så det blir en
sånhär fast billigare märk.



Även dessa ska jag inhandla till
Vintern fast med vitt ludd uti.



Och denna stora härliga halsduken!

Så gott som min Vinteroutfit detta år, längtar nästan till vintermyset nu i denna hetta men kommer nog klaga på det också men det är ju för att FÅ KÖPA KLÄDER!

Men nu ska jag gå och lägga mig ska upp 7 imorgon så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0