< Till bloggens startsida

Juthbacka

Ja nu är Juthbacka helgen över så nu börjar sommaren lida mot sitt slut. Vi åkte iväg i fredags kom iväg ganska sent eftersom några hade glömt saker och så vidare vi var 2 bilar på vägen dit. Sen efter några pauser och det ena som det andra kom vi fram och vi parkerade bredvid Måne, Wille, Mäntylä och Jocke som det var sagt. Senare gick vi nog bara runt och handlade, skrattade, drack gott och hade det allmänt kul. Sedan så sov vi i skåbilen det var ganska obekvämt men värmen hölls inne i den.
På lördagen var det unbgefär det samma som gälde med marknaden. Hade en kul helg med några nära vänner. Hoppas på mera roliga helger som t.ex nästa när det blir Åminne och Villavslutning, can't wait!

Denna skoldag har varit mindre kul för jag kom med bussen klockan halv 9 och stressade ner med väåska till Internatet och sen upp till skolan med skolväskan och när man kmr dit så har vi ingen GA-timme! suck.. Sen nästa lektion visade det sig att lärarinnan inte kunde prata så vi fick hemstudier i typ 4 lektioner och den sista timmen så började kvart före 2 men till all lycka fick vi läraren att komma hit så nu har i det ifrån oss.
Men jag gillar ändå inte denna skolas dålig informationssätt, för jag menar vi som kommer från Närpes hade ju kunnat vara hemma idag eller hur?

Bilder från Juthbacka kommer nästa helg nör jag har sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0