< Till bloggens startsida

Helgen!

Fredagen var vi som sagt ut och körde med 240 och det var nog hyfsat roligt. Var till Näsby, Kaskö och Vargholmen ett par gånger, pratade också med Måne och skjussade dem så det var ju roligt.
Lördagen var jag och shoppade till Vasa med mamma och hittade tyvärr allt för mycket så prngarna flög nog iväg dom och snart börjar men i Vasa så får se då hur det blir, men man kan ju inte hjälpa att man är flicka och älskar att shoppa eller?

Detta shoppade jag:

Jeanstights
Stickad tröja - H&M
Rosa linne - H&M
Blommig tunika - Gina Tricot
Tights - Gina Tricot
Cheap Monday Jeans - Jim&Jill
Svart halvärmad blus - Vero Moda
+ Underkläder från Gina Tricot & H&M


Lacoste skor - Andiamo
Fick dem av morsan som tack för gräsklippandet!

Senare när jag kom he gjorde jag mig klar och gick till Byn med Linn, sen hämtade Daniel, Macke och Kenneth oss och vi åkte till Näsby och kollade det vanliga före vi började bege oss mot Molpe och där var det drag minsann. Eller inte i början men sen, vi festade och minglade hade skitkul! Sen tog vi en runda till Malax och skulle äta men det var stängt så vi åkte till ABC då och där hade vi girls allmänt roligt också. Efter det blev det så småningom hemfärd. Men det var nog den bästa av gångerna jag har varit till Molpe!

Imorse eller idag vaknade kanske 1 eller nåt. Kollade bara på TV och var slöa men sen gick vi ut och började städa och kolla lite på Daniels 240 som vi tänkte börja fixa, men allt går inte utan pengar heller ska ni veta men vi ska försöka.  Sen åkte Vi och Macke till Norrnäs och kollade på traktorerna och bilarna själv var jag mer intresserad av bilarna men det andra gick nog också. Sen var vi också till Kenneth ett varv. När vi kom hem städa Johan och Madde ur någon skrubb så vi fortsatte lite med det då och sen städade vi ur deras vardagsrum som ska renoveras och sen ut igen och trixa lite med 240 & traktorn. Så idag har man varit ganska manlig av sig men det är kul också tycker jag.

Nu har vi lagt upp en tavla i mitt rum på en mur så därför har det tagit lite längre man kan ju inte bara skruva i den så.


(Dålig bild)
Här har ni den, fyndad på loppis i Ymark!

Men nu ska jag gå och städa lite och sånt smått och gott. Imorgon börjar arbetsveckan klockan halv 10, posslig tid. Senare på kvällen blir det Måne kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0