< Till bloggens startsida

Golf

Lyssnar på:


Passande låt, jag vill också kunna köpa allt just nu!
Linn och jag kollade på kläder från Nelly och Bubbleroom idag och vi vill så gärna bara någon beställer med oss får ingen av oss har något VISA kort så vi kan inte. Bra är ju det för annars skulle jag beställa hela tiden.

Men nu till verkligheten så skulle jag behöva röra ihop köttbullssmeten men Emma kommer snart hem så måste se med henne när vi skall äta. Efter det åker Emma, Sofie, Becca och jag in till Vasklot för att spela minigolf, så får se då hur det går för det är ju som vanligt första gången för mig. Men det ska nog bli kul. Kanske tar med kameran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0