< Till bloggens startsida

festlängtan

Jag vill festa nu, har blivit tokig!
Men jag vill ha dans och sång, snacka skiit, spela spel, vara allmänt ovetande och ha kul. Att få in detta klämt på en fest kan väl inte vara så omöjligt eller? Har nog bestämt mig att i helgen ska detta hända, vet nog av ställen men skulle nog kunna uppfinna ett alldeles eget också. Måste se och fundera med Daniel ikväll vad han tycker.

Sitter just nu och lyssnar på musik men kan inte tänka på annat än dans i disco då så det är inte så bra.. Jag längtar såå men det är ju skitlänge innan man får ställa sig i discot igen. Föresten inte kan väl Åminne och Villavslutningen vara på samma gång eller!? Någon som vet?

Nej nu ska jag lyssna vidare på blandannat:



och..
Yolanda & Dcup - We no speak americano
Eminem - Love the way you lie (feat. Rihanna)
Jessy Matador - Allez, Ola, Olé
Miley Cyrus - Liberty Walk

Ska snart åka till Daniel nu och vi ska väl skruva antar jag och en sväng till loppis för dit vill nog jag åka, kan ju alltid fynda något åtminstone.

PS. Ikväll visar de filmen Hanging Up på 3:an rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0